Skorzystaj z naprawy w iDoctor bez wychodzenia z domu!
Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 606 115 113 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Jak to działa?
- Kontaktujesz się z nami mailowo bądź telefonicznie, opisujesz problem ze swoim urządzeniem (przyda nam się informacja również o konkretnym modelu bądź numerze seryjnym urządzenia)
- Przedstawiamy Ci koszt naprawy, jeśli go zaakceptujesz zamawiamy kuriera, który za darmo podjedzie i odbierze urządzenie spod wskazanego przez Ciebie adresu
- Sprzęt trafia do naszej placówki, gdzie go diagnozujemy. Może okazać się, że problemem jest coś innego niż ustaliliśmy przy pierwszym kontakcie, lecz nie obawiaj się tego :). Obiecujemy, że jeśli zmieni się zakres koniecznych prac lub koszt usługi skontaktujemy się z Tobą przed podjęciem działań!
- Odsyłamy naprawione urządzenie na wskazany przez Ciebie adres
Dodatkowe informacje
- Jeśli zależy Ci na czasie polecamy kontakt telefoniczny, wszystko uda się wtedy ustalić w ciągu jednej rozmowy i od razu zamówimy kuriera 🙂
- Opłacić naprawę urządzenia możesz przy odbiorze urządzenia od kuriera (przesyłka pobraniowa) lub wcześniej przelewem. Jeśli chcesz skorzystać z tej drugiej możliwości, daj nam znać wcześniej
#zostanwdomu i skorzystaj z możliwości bezkontaktowej naprawy iPhone, iPod, iPad, iMac, MacBook!
[contact-form-7 id=”1060″ title=”Wysyłka urządzenia”]